تا دقایقی دیگر جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق + فیلم مخالفت کامرون با شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی کوه اسناد «بی بی سی» درباره نیکا شاکرمی، موش زایید + تصویر جمعی از معلمان با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه دیدار می‌کنند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) موافقت ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه سوناک: حجم کمک‌های امدادی به غزه باید بیشتر شود واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه در قدس اشغالی + فیلم قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند پیشرفت ملموس در سازش ریاض - تل‌آویو صنعا: عربستان تمایل به تکمیل مذاکرات با یمن دارد نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم
سرخط خبرها

اظهار نظر نتانیاهو درباره جنگ غزه و حمله ایران به اسرائیل

  • کد خبر: ۲۲۱۷۵۰
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
اظهار نظر نتانیاهو درباره جنگ غزه و حمله ایران به اسرائیل
نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از گذشت ۶ ماه از جنگ علیه غزه و ناکامی در دستیابی به اهداف آن، بار دیگر اعلام کرد: با تمام قدرت برای تحقق اهداف جنگی خود علیه حماس و بازگرداندن ۱۳۳ اسیر از غزه در سریع‌ترین زمان ممکن به تلاش‌های خود ادامه می‌دهیم.

به گزارش شهرآرانیوز دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که این رژیم با قدرت برای تحقق اهداف جنگی خود علیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و بازگرداندن ۱۳۳ اسیر صهیونیست از غزه در سریع‌ترین زمان ممکن به تلاش‌های خود ادامه می‌دهد.

در بیانیه دفتر بنیامین نتانیاهو آمده است: حماس پاسخ منفی به پیشنهاد‌های میانجیگر‌ها داد.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه این بیانیه و در واکنش به پاسخ تلافی جویانه ایران به حمله این رژیم به کنسولگری این کشور در سوریه مدعی شد: ایران به دنبال متحد کردن میدان‌ها و تنش فراگیر در منطقه است.

پیش از این نتانیاهو برای روحیه‌دادن به صهیونیست‌های وحشت زده و جلوگیری از مهاجرت آنها از سرزمین‌های اشغالی، مدعی شده بود که پدافند هوایی این رژیم، عملیات ایران را دفع‌کرده است.

وی طی پیامی در صفحه شخصی خود در ایکس نوشت: ما (عملیات موشکی و پهپادی ایران) را رهگیری و دفع کردیم. ما پیروز خواهیم شد.

این در حالی است که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد: ایران شب گذشته بیش از ۳۰۰ موشک بالستیک و پهپاد و موشک کروز شلیک کرد.

«دانیل هاگاری» افزود: کابینه جنگ جلسه گرفت و در حال تهیه طرح‌های نظامی برای پاسخ به تهدید‌های ایران است.

این سخنگو بدون اشاره به جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه و حمله به کنسولگری ایران در دمشق مدعی شد که پاسخ ایران به این حمله، یک اقدام خطرناک بود که خاورمیانه را به سمت تنش سوق می‌دهد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->